DAN FÖRE DOPPARDAN !

Hej alla imorgon är det Äntligen Julafton och jag är mer taggad än någonsin, är som ett litet barn ! ^^

Skirver ett inlägg om de senaste dagarna sen skriver jag även de kommande dagarnas planerande för jag har nämligen nästan hela lovet planerat nu :D

Åkte iaf till Ramsjö igår med Daniel, Stocksell och Jens. Ja de blev väl mest till att leka med Lina, Daniel och Jens lillasysten som typ älskar mig ? Ska hon gå på toa ska jag med, ska hon in i köket ska jag med och INGEN annan får vara i samma rum som oss, absolut inte mamma, då blire ett jäkla liv ^^ Busunge. Sov i alla fall över där, på kvällen var vi hem till Patrik en sväng och spela poker med Elias, Stocksell, Viktor och Patrik då. Sen dagen efter vaknade vi upp till - 25 grader. Jag hade såklart lovat Lina att vi skulle leka i snön, men de blev verkligen inte av haha. Sen åkte vi hem till Ljusdal igen.

Idag vaknade jag av att min Darling bäddade ner mig medans han gick upp, fast jag låg inte kvar så himla länge jag heller. Men nu är han ute och handlar julklappar till mig (a)  Längtar tills imorgon så jag får ge honom mina julklappar :D

Så i eftermiddag åker vi till Loos, ikväll blir de uppesittar kväll tsm med Bingolotto och familjen och darling såklart, ska bli så sjukt mysigt att fira jul med honom och familjen. Imorgon kommer mormor, morbror, farfar, yvonne och sen kommer ju vi andra också vara hemma, kommer bli mys :D

Men nu kommer resten av alla planer för jullovet.
24 dec - Loos
25 - dec - Ramsjö
26 - dec kanske Gävle
27-?  dec Gävle
Nyårsafton - ÖN, hoppas på gött folk,
jenniiiifer ! ;)
Sen blire bara mys.


Snart har det gått en vecka av jullovet, och gud va mycket jg har hunnit med, och jag har inte haft tråkigt en enda dag, utan verkligen njutit av varje dag som gått, underbart!

Älskar dig Daniel, du ör verkligen mitt allt! <3



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: tack detsamma! vilken tur att du förstod att du var en av dem specielle i texten <33

2009-12-23 @ 12:02:03
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jonna

ÖN på nyår? :) vart e de?

2009-12-23 @ 18:02:20
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja vi får luska på det där! :) ska prata lite mer med jimmy och höra! <33

2009-12-24 @ 12:21:38
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0