GOD MORGON !

Vaknade för några timmar sen, är tyvärr mer förkyld idag så idag ska jag hålla mig inne hela dagen och försöka friskna till så man kan vara ute och parta imorgon.

Jag och Daniel har varit duktiga idag, eller ja mest jag eftersom jag plockat massa och även städa köket som alltid ser ut som ett bombnedslag efter att Daniel varit där. Sen har vi även gjort pannkaka så nu ska jag käka lite :D

Efter maten blir de hårfärgning och får väl se hur resultatet blir efter, hoppas det blir bra trots att jag kommer att färga lila, hihi!

Ha de bra så länge !


Idag blir det detta märke på hårfärgen! :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja men det gillar vi ;D håll dig inne i värmen ikväll och drick mycket varmt, eller nå! tycker verkligen du ska va med i morgon! skulle va jättekul :D <333

2009-12-30 @ 13:22:49
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0