HELGEN & FJÄRDE ADVENT

Hej alla !

Jag vill börja med att säga att jag uppdaterar väldigt dåligt och ill säga att det nog kommer att fortsätta med dålig uppdatering, men varför sitta och blogga när man har underbart väder, underbart mysigt och världens bästa pojkvän hemma för en gångs skull? Så nu har jag jullov från både skolan, internet och allt annat ;) Hoppas ni läser sen när jag börjar uppdatera på riktigt igen för då kommer jag bjuda på massa från min praktik :)

Men i alla fall, så har min helg varit bäst, här kommer en sammanfattning.

Fredag, älskling kom hem, dock 4 timmar efter beräknad tid, hehe men han kom hem iaf :D Sen gick vi upp till skolan i kylan - 23 grader, birrr.. Sen tog vi 13.30 bussen hem till Loos och där blev de mys och lite dricka :)

Lördag, åkte jag, älskling, mamma och pappa till Mora och shoppade julklappar, eller ja jag köpte en julklapp till mamma o pappa sen saker till mig själv bara. Det blev en bh med matchande trosor, skit snygga! Sen blev det två trosor till och en tröja, är super nöjd, kikade även på skor men var för feg för att köpa de jag ville ha haha! Sen blev de pizza och mys på kvällen.

Söndag, jag och älsk hjälpte farfar att köra in ved, haha Daniel halka och välte hela skottkärran med ved haha! Och jag höll på att halka och sa "hjälphjälphjälp!" så Daniel fatta inte ens va jag höll på med. Sen har vi mest bara varit och kikat på tv, åker tillbaka till Ljusdal imorgon.

Ja det var en liten sammanfattning, Jullovet kunde knappast börjat bättre, LOVELY !

Nu härmar min prins mej med att säga "tråkigt,tråkigt,tråkigt,tråkigt,osv" så de är väl bäst att jag är social.

Ha ett bra Jullov alla, kram!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

fan vad alla halkar nu! jag har aldrig halkat så mycket som jag gjort dom senaste dagarna x) bröt fan näsran handen och fick liten hjärnskakning, haha.

ha ett bra jullov stupman! hälsa daniel också :) <333

2009-12-20 @ 21:25:28
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0