I'M BACK !

Hej allehopa!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev igen, men eftersom de händer saker hela tiden så hinner jag inte med plus att jag hellre myser runt än att sitta vid datorn.

Men i alla fall ska jag berätta vad jag har gjort för spännande alla dagar.

Torsdag : Julafton spenderades hemma i Loos med älsklingen, fick massa fina julklappar av alla och sen fick jag även äta god julmat och mysa, bättre kan de knappat bli.
Fredag: Juldagen, jag och baby gick upp tidigt och åkte hem till hans mamma i Ramsjö, vi fira jul där med hans familj och jag fick även en julklapp där :D hihi. På kvällen blev det Ljusdal och sen ramlade vi såklart in till Tomas och där blev det till att hinka i sig öl och spela våghals, roligt roligt spel, men spela om det igen gör jag ej.
Lördag: Annan dag jul, bakis som ett as, mådde inge bra alls, sen åkte vi till Gävle för att än en dag fira jul fast hemma hos Daniels pappa. Där vi också fick julklappar, jag fick 2 tunikor :D Sen på kvällen/dagen blev de dricka igen, svepte i mig lite grogg och vin trots bakfyllan, men vafan man måste ju offra sig.  
Söndag: var bara lugn, var fortfarande kvar i Gävle, åkte på nå affärer och köpte en parfym, lukta gött. Blev även lite vin denna kväll.
Måndag: Jag och Åsa åkte in i stan för att gå på lite mellandags rea, hittade faktiskt lite, en lång stickad myströja, en tunika, en längre kofta, hårfärg, smycken och ja massa annat. Det var roligt som satan! :)
Tisdag: Vaknade tidigt, åkte hem mit Ljusdal igen och kom hem till kallvädre och snön, bleh! Sen när vi kom hem städade vi lägenheten och sen har vi kika på film och mysit :)

Så puh, nu är veckan beskriven och nu tänkte jag ta lite annat.

Jag har bliivit jätte sjuk, jätte förkyld, hostar, snoror, hes och halsont, hoppas jag verkligen blir frisk till nyår.

Jag har äntligen kommit fram till vilken hårfärg jag ska färga till och de blir lila, och blir de inte bra färgar jag svart igen, vilket jag VET att jag kommer ångra, men pallar inte med de röda jag har nu :(

Sen har även planerna för nyår blivit ändrade helt, så jag vet inte riktigt hur de blir men lutar nästan åt Ramsjö ooooor Ljusdal, får se!

Skriver mer imorgon för nu kommer baby med mackor som han gjort åt bortskämda mig (a)

HA DE BRA ALLA, hörs imorgon! (förhoppningsvis)

Jag älskar min Daniel mest av allt, förstår inte hur du och jag kan gå ihop som två pusselbitar, du&jag, nu, sen, idag, imorgon och föralltid ! <33


tummen upp för att färga håret purple imorgon ;)


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

haha ja, har fortfarande jävligt ont i handen men annars är det bra! :)

vad trevligt du verkar haft det stupman! synd att vi inte har träffats än, och att ni kanske ska till ramsjö :( men lovet är inte slut än! så vi hinner säkert hitta på lite bus ändå :) <333

2009-12-29 @ 23:00:13
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack :D skoj att du vill vara med och tävla stumpan :D allt bra annarS?

färga håret? :D

2009-12-30 @ 01:54:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0