KVÄLL !

Japp, nu börjar de bli kväller, sen jag kom hem från skolan har jag lagat mat, fick bli potatisbullar idag sen har jag mest pratat med Daniel som ringt. Försöker få tag på Jonna men hon verkat ju dött eller nå, ne men usch tänk om de skulle vara sant :s Hehe, ne men iaf får inte tag i na.

Ska försöka dra fram sängen som mamma kan sova i inatt eftersom hon ska sova här hos mig i lägenheten och jag vill inte sova skavfötters (hur de nu stavas?) för de är bland de värsta jag vet när någon annan än killen ligger bredvid en, kul om man skulle vänta dig om och pussa eller krama personer liksom? Nej.

Sen ska jag nog slå in julklappar snart, har lite julpapper här som jag fick med när jag köpte babes julklappar så kanske ska slå in lite, hihi kul! Skulle väl egentligen behöva plugga ist för att bara slappa, men jag orkar inte.

Men nu ska jag kika på lite skoj, så vi hörs!


Jag älskar sig massor söttupp! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

hahaha var det fler som hörde eller? x) haha ja det är fan läskigt sånt där alltså, men colt fan ;D läre ha drömt om nå bröllop jag då :')

jaa det hoppas jag med! ska bli så kul :D då kommer vi garanterat träffas mycket oftare iaf, och det är bra :) <333

2009-12-01 @ 21:23:26
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

jaaa :D jag längtar! men det är ju en massa saker so måste fixas innan så det är ju inte bara att byta liksom :/ men ska ta tag i allt nu så det går fort! ja men precis ;) alla idioter som sprider rykten om mig i ljusdal vill tydligen bli vän med mig nu så kan ju hoppas det håller sig så då så jag inte blir hatad ;D haha. <333

2009-12-02 @ 19:30:26
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0