LYCKAD DAG 12/12 ~09

Klockan 04.15 ringde alarmet på mobiltelefonen och jag tänkte, är redan klockan "gå upp dax" och ja tyvärr var det ju så illa. Så jag kastade mig upp och började fixa och trix med allt jag skulle ha med mig till Stockholm eftersom det var idag jag skulle på Stora Stockholm 2009, hund mässa i Älvsjö.

Vi åkte ifrån Ljusdal 05.30 och var framme i Stockholm typ 10.00 eller något sånt, vi började med att gå och kika på Ras montrarna, som de låter så visade de upp olika raser i olika montrar och det fanns hur många raser som helst och allt var jättefint! Själv så tyckte jag såklart mest om Papillon montern (a) Längtar sjukt mycket tills jag köper min alldeles egna lilla Papillon och får köpa koppel och grejjer till den :D

Efter det kikade vi på Rasparaden, så alla raser kom en och en och vissa av deras husse/matte var utklädd till deras ursprungsland, eller matchande hunden osv. Det var jätte roligt och intressant. Efter det blev det Freestyle och de var grymt, det är lätt en sak jag själv skulle vilja börja med när jag skaffar valp :D

Aja, det hände väl mer och vi såg även en liten del av Finalen men sen var det dags att åka hemöver igen. Så vid 16.45 åkte vi hemåt och vi var hemma 21.00, kanon! Sen efter att jag kommit hem har det inte hänt speciellt mycket, eller min älskade pojkvän hörde av sig, satt eldvakt ute i skogen stackarn :( Tänker på dig hela tiden gubben, love you most!

Men nu ska jag ta mig i kragen och sova, imorgon ska jag försöka plugga till proven på måndag, tisdag och onsdag ... Jippi, men sen är det Över!

Natti ! :*


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: haha ja men eller hur ? xD liksom ofta jag måste hålla på med det hela livet xD <33

2009-12-12 @ 23:17:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Emmelist

vad trevligt med hund mässa :) själv skulle jag aldrig klara av att vara där. allergisk :(/

2009-12-13 @ 01:22:40
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0