OTURSDAG TYP TIONDE DAGEN IRAD ..

Halloj!

Idag började vi klockan 8.50 men fika i matsalen sen skulle det bli lucia, klockan ringde och trött som ett as var jag och kolla på klockan, de var bara de att jag tyckte de såg ut som att klockan var 08,40 istället för 07.40 som jag hade ställt klockan på? Eller inte.. Så jag började alltså om 10 min och det tar typ 15 min och gå till skolan. Jag var rädd att Jonna väntade utanför på mig eftersom vi bor i samma hus, så skickade till henne medans jag klädde på mig, kasta på smink och fixade allt på 5 MIN, lite snabb för att vara mej. Men i alla fall så svarade inte Jonna så jag skicka igen och igen sen ringde hon och berätta att hon sovit över och hennes hunn hade pissa ner mattan, suck. Alltså hade båda vi hade ställt klockan fel, hur ofta händer de egentligen? .. Så Jonna fixa med pisset och vi kom iväg typ 09.15 ... Hann springa in på matan och ta pepparkakor sen kuta vi till aulan så vi hann se lucian, (y)

Sen hade vi betygs prat med Carina och det lutar åt rätt håll, håller tummsen ;) Sen pratade vi även om projektarbetet och sen jobba jag och jonna lite med djurparken som snart är klar?

Efter att vi kommit hem från skolan så drog vi ut på köpingen och shoppade julklappar, jag köpte en sak till en speciell person sen köpte jag även en ny näspiercing men får inte ut den andra så den får vl ligga kvar i påsen haha!

Imorgon ska jag upp 04.30 ... Eftersomm bussen till Stora Stockholm går klockan 05.30, hoppas att det blir roligt där nere.

Men nu ska jag diska, jippi ... -.-
HA DE BRA. :*


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

jag ikväll sitter jag och dricker lite cider / öl och spelar tv spel med en massa grabbar :P har man bra bra eller vad? :P

2009-12-11 @ 19:48:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja jag med! <33

2009-12-11 @ 20:49:03
URL: http://[email protected]
Postat av: jennifer

hahah ja men exakt :D komiskt ;) <333

2009-12-12 @ 11:50:36
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0