RENT OCH FINT ... ?

Nu har jag städat åt mina möss Daisy och Lakritz, jag funderade och letade i en timme vad jag skulle kunna stoppa ner dom i medans jag städade eftersom ingen är här som kan hjälpa mig att hålla koll på den, så tillslut fick de bli en stor kastrull med glaslock. Det gick fort bara jag började och det var riktigt skitit men nu är det rent och lukten är borta.

Försöker även få in alla frågor på hjärnan som vi ska ha prov på imorgon, men vissa av dmom vägrar gå in och vissa av dom är så himla konstiga, onödigtvetande.se .. Men men sånt som hör till det åh, imorgon blir det också pluggning till 1000 och sen ska jag även få prata riktigt i telefon med Älskling igen som jag inte fått gjort på en vecka typ, ska bli underbart!

Åh tanken av att det bara är 4 dagar kvar till Jullovet är helt underbart, ska bli så jäkla skönt! Får se när jag och Daniel åker hem till Loos, det märks.

Men nu ska jag diska och läsa på mer till provet, ha en bra kväll alla :*


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

ja nu är det minsann inte länge kvar till julafton :D woho! ngt speciellt du önskat dig?

2009-12-13 @ 18:03:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nej jag har inte heller önskat mig ngt speciellt. man är nästan för gammal :) mamma älskar att köpa julklappar så hon kräver önskelista till jul. blir bara svårare och svårare för varje år :P

2009-12-13 @ 19:13:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0