TORSDAG & HELG

cha cha bloggeeeen!

Idag hade jag sovmorgon, behövdes verkligen hehe, sen var det prov som gällde, not funniiiiiii men de gick väl skapligt om jag nun gjorde rätt vilket jag inte är säker på så hoppas på G iaf.
Sen satte jag och Jonna oss ner och vrålpluggade på som satan och sen upptäckte vi att klockan var  11.45 och vi slutade 11.20 såå vi kutade iväg till matsalen och käka sen satte vi oss och vrålplugga igen. Så vi gjorde klart hunduppgiften och sen gjorde vi även klart om Homo halibis som vi skulle skriva om på biologin, skit snygga individer må jag säga, grr! ;)

Efter de slutade vi, eftersom jag redan gjort klar alla uppgifter till Biggaahhn, projekt och företagande. Så klockan 14,30 typ var jag hemma och nu är det helg! (y)

Funderade ett tag på om jag ska åka hem ikväll, mamma ville de men de orkar jag nog inte, drar nog hem imorgon en sväng ist och hälsar på min Edda och sen läre jag väl kika till mina nya fiskar som jag fick av Cicci igår, två skalarer, se bild nedan. Tack :)

Imorgon ska jag iaf kanske på ett hemligt uppdrag ;) haha! Ne men kanske ska iväg och kika på en praktikplats, vore skit roligt men samtidigt skit pinsamt ju :o dom skulle ringa upp och säga om jag kunde komma imorgon eller inte lite senare så håller tummarna men samtidigt inte :o haha!

Ha en bra dag! :) Tänkte även lägga in bilder på de olika fiskarna jag har i mitt akvarie hemma i Loos.

skalar2qn8.jpg
såhär ser en Skalar ut, antal 2 st (bild lånad från google.se)


Platy,typ såhär ser mina ut, antal 5 st (bild lånad från google.se)


En Praktbotia (bild lånad från google.se)


Kardinaltetror typ 5 st (bild tagen av mig, ful men skitsvårt att fota fiskar xD)


2 st Jens (någon slags slöjstjärn bild tagen av mig)


Såhär ser mitt akvarium ut, (bild tagen av mig, gammal bild)

Sorry att många bilder inte är tagna av mig, men det är mycket svårt att fota fiskar som simmar omkring i 120 km/h typ, men sla försöka knäppa egna bilder imorgon kanske :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

haha ja det kan man undra ;) några vet jag vilka är för dom har bett om ursäkt men tydligen är det ett gäng till, hehe bla djurvårdare? haha. jag men det hoppas jag med :) vadå so:n? x) haha!

älskar jensarna! påminner fan lite om människajensan faktiskt ;) <333

2009-12-03 @ 15:33:30
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha typ ferm och hennes "vänner" :') haha jaa nu har du nog fattat fel för vi har inge so vi ä ;) men jag har en massa ämnen att plugga ikapp i eftersom jag har varit sjuk :( haha ja skitsöt ju :D ja just ja, vad hände med den då? <333

2009-12-03 @ 19:33:54
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Kullerbytta

haha snyggish fiskarna :D de går aldrig att få dom att fastna på kort :S diggar din jens fisk :D

2009-12-03 @ 22:18:04
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0