TORSDAG

Halloj!

Idag har det verkligen inte varit min dag och förvånad är jag inte för det heller tyvärr. Skolan pressar en för mycket som leder till konflikter och tjaffs i klassen varje dag .. Det ska faktiskt bli skönt att komma ifrån skolan hela 12 veckor efter jul, för vi har nämnligen praktik i 12 veckor från och med vecka 4, känns kanon! Hade ju prov idag också, kändes faktiskt Bra, men blir irriterad på andra saker som har med betygsättning att göra, tycker att lärarna har en väldigt konstig bedömningsteknik...

Men i alla fall så har jag och Jonna suttit och nördat The Sims 3 HELA kvällen, började väl kanske runt 5 och slutade för kanske en timme sen, haha?! Värdelöst liv jag vet? Men det är sjukt kul och sen har mina simmar även fått en liten bebis :D Stolt mamma ;)

Kikade även på Mammas pojkar och blev besviken vid första valet, mer besviken vid andra och mest besviken vid tredje, jag själv tycker att alla tre valde helt fel killar.. Har även sett att Bobby och Julia inte ens blev tillsammans efter utan att hon började dejta killar hon dejtat innan hon träffade Bobby.

Nyss satte jag mig framför datorn och såg att det 16 avsnittet av Paradise hotel hade kommit ut på play och jag blev överglad ocg satte mig och kikade. Blev helt nervös och hoppades av hela mitt hjärta att Erika (bajs) skulle ställa sig vid Andreas, men nej nej såklart skulle oturen följa mig även här och hon ställde sig vid Stefan så Franscesca åkte ut :( Men men livet går vidare och jag  måste verkligen sluta sätta mig in i serier som jag gör, för blir ju förbannad när fel person (enligt mig) åker ut. Inte bra!

Men i alla fall, så håller jag på att koka ägg nu, ska även käka lite annat gott så jag kan somna mätt eftersom jag är skithungrig :)

Sov gott alla :*

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

mja jag har rensat avlopp i dusch och kök, städat ugnen och torkat fönster. så har väl inte haft roligaste kvällen direkt. men det måste göras lite då och då ;)

2009-12-10 @ 23:54:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Josephine

det blir rikitg snack med lärarna så att "en viss" person inte ska få sina betyg! <33

2009-12-11 @ 12:13:18
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHA ja sen kollar man på småttingars bloggar och dom kan göra hur mycket som helst, och då känns det redan bättre liksom xD

Jag blir också sjukt insatt i tv program, man blir arg när man kollar och sen blir man arg för man låter sig själv påverkas så mycket av det ;D Haha. <333

2009-12-11 @ 13:04:30
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0