alla hjärtans dag ta mig i röven!

"alla hjärtans dag" imorgon, blir nog inget annat än SKIT, eftersom jonna o mathias glömde att ringa bowlingen. så funderar fan på att bara skita i den dagen för jag tycker att den är lika överskattad som tex, nyår, morsdag, farsdag mm. ingen speciell dag egentligen. man kan ha en mysdag vilken dag som helst på året utan att det ska vara just på alla hjärtans dag. så alla hjärtans dag kan ta mig i röven! men hoppas iaf på att få vara med daniel i vilket fall som helst. får se vad som händer, orkar inte göra nått speciellt eftersom allt jämt skiter sig för mig. PUSS :*



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0