fredag!

sitter hemma nu, daniel åkte hem såfort vi hade kommit till loos så nu sitter jag här själv i min ensamhet ;( hihi! sitter och blir mer och mer irriterad på att jag inte får komma in på nickelvallen imorgon :@ iih.. jag behöver ju inte dricka där inne men nejnej. skit på er då!!! ska iaf dricka med signe & jocke som de låter, de ska bli kul ^^ hellre bara 3 än alldeles själv :) ikväll ska jag färga håret på mammi och har även tvättat, duktig jag! sen ska jag bara slappa och hoppas på att daniel får hit skoter imorgon så jag kan köra lite (a) vore rätt så jätte najs :) PUSS :*

jag är den lyckligaste personen på denna jord, jag älskar dig mest Daniel Cedenman! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0