helgen!

helgen har vart sådär, de mesta har bara jävlats hela tiden, kunde vart bättre, men kunde även vart värre :) har iaf fått vara med min underbara daniel och det är ju viktigast :) har även vart på hundspanns race i hamra, såg bara föör många skit fina hundar, så nu läre de säkert bli en sibirian husky för att dom är snyggast!! idag är jag inte på så bra humör (a) så hoppas på att allt bara går bra för mig idag :) efter skolan ska jag ner på köpingen, jonna skulle följa med, så ska jag nog köpa ett par nya skor om jag hittar ngr billiga :) sen blire coop o handla mat sen städa, jippi!.. eftersom mamma kommer o ska sova hos mej och jag orkar inte höra tjatet på att jag har skitit, så städa. städa, städa :)

vem vet, vem vet ...  inte jag :(


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0