kill me!

måste, måste, måste bara få ur mig allt, läs inte om ni inte vill höra en massa klagande och skit. men jag vet inte bara vad jag ska göra. hatar mig själv att jag känner som jag gör o bla bla. men det känns liksom som att det inte spelar någon roll vad jag säger för ingenting händer ändå. jag är grymt grymt grymt svartsjuk kan jag erkänna, men jag är bara rädd att förlora den jag älskar. och jag förstår liksom inte.. kan inte alla små dryga blonda mega fjortisar bara gå o dö... hatar er, ni får oss andra sånna som mig, mindre fin att kunna döda er när ni ens skriva till våra pojkvänner.. hata hata hata.. daaamp!! 

snälla, minnen kommer tillbaka och ärren sprätts upp till stora sår igen :'( de gör ont, ont ont ont! för varje dag som går är jag så orolig, så jävla orlig att nått ska komma emellan oss. något som alltid kommit emellan förut. fan fan fan, ta bort allt onda och ge mig styrka att inte tänka som jag gör o vara den jag är... :'( fuck kill me!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

jag håller med! det känns värdelöst att säga nånting när de ändå fortsätter...

2009-02-10 @ 20:03:16
Postat av: sofia

I know thw feeling:/ bajs fjortisar

2009-02-10 @ 21:02:16
URL: http://blogg.se
Postat av: Jennie

jaa, vi slår ner dom! :/

2009-02-10 @ 21:58:17
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: signe

fattar att det känns drygt:/ men du är finast för honom jennie, är inte så bra på att skriva sånt här men du är snygg:D så skit i alla andra! <3

2009-02-12 @ 15:31:48
Postat av: Jennie

du är bäst signe :)<3

2009-02-12 @ 17:43:10
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0