klippt klor.

glad alla hjärtans dag alla? hoppas ni får den bra, själv vet jag fortfarande inte va jag ska göra :s känns tråkigt o onödigt för jag orkar inte sminka  mig o sånt i onödan :/ igår färgade jag iaf håret, så nu är det svart :) sen gick jag ut och gick en sväng med signe & jocke :) var även upp till signe o träffa lite onyktert folk. fick sällskap av peter hem så de var skönt att slippa gå i backströms själv. :) när vi kom hem skulle vii släppa in hundarna och då kom jag på att jag skulle klippa plottarnas klor imorrig (alltså idag), och dom har ju fan damp men jag skulle göra det. så idag tog jag först med mig splitt för han är ju inte lika damp o de gick faktiskt skit bra :D förutom att han rev mig på två fingrar så blodet rann och jag märkte det av att det var blod på mina byxor (a) ^^ sen skulle jag ta rex och det fattade jag ju redan innan hur de skulle gå -.- åt helvete, men fick iaf alla klor klippta efter MÅNGA om och men.. så nu är jag glad & nu borde jag fixa mig ändå fast jag inte vet vad som kommer att hända. PUSS :*


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0