kväll.

har nyss tittat på melodifestivalen, tyckte faktiskt att dom flesta låtarna var bra ? ensam om det? fast jag tyckte att melodi nummer 2 borde gått vidare till finalen för dom var bra :) kvällen har faktiskt gått fort och jag har inte deppat nått fören nu.. blev besviken och nu är jag på dåligt humör.. ibland verkar du inte förstå riktigt och de gör illa mig. fuck nej nu ska jag fan deppa ändå. skit.. förlåt för att jag är negativ men ne nu är jag besviken...

jag saknar dig signe, kom hem nu! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

åååh, jag vill heeem ;( <3

2009-02-28 @ 22:33:21
Postat av: jennie

jaa :( <3

2009-03-01 @ 11:44:17

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0