lördagen!

gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, var först på skoterträffen med älskling :) det blåste och snöade och var jätte kallt :o på eftermiddagen blev de dricka ;) började att dricka lite vin & sen blev jag putt för att alla skulle på nickelvallen och jag inte fick följa med, men då berättade pappa att jag visst skulle med :D happyface bra nog :D så vi åkte upp dit och det var inte alls nå folk i början men sen kom de mer ^^ de var skit kul! drack vin, cider, öl, smirre mm :D dansade med simon, daniel & mathias + alla andra & hade skit kul, verkligen jätte kul! :) blev lite skit senare och jag höll nästan på att bli slagen av en som är 2 meter lång men jag klarade mig, puuh! sen vid 1 åkte jag o daniel hem till mig o somnade först framför tven typ o sen gick vi o la oss :) vaknade med älsklingen bredvid mig i morse med världens huvudverk -.- suck! fast nu är det bättre iaf ^^ yeey! :D

även att imorgon ska jag jag jag köra hundspann ja jag ska :D:D:D kul kul kul !!!!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0