onsdag!

idag har jag åkt skidor, 3 km och det tog säkert 40 min (a) daniel har åkt hem nu så inatt får man sova alldeles själver :( om jag har en väldans tur så kommer skönheten imorgon så det håller jag tummarna för! (y) du gör mig så himla lycklig älskling! <3 jag är gladast att jag har dig :') älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. PUSS :* <3

sportlov snart  :D ska blir skönast och älsklingen frågade om vi inte kunna hitta på nått så då bestämmde vi att vi ska angla och åka skoter, roooligt och jag längtar sjukt mkt! :) mysmysmys! <3


(c)
Jennie Ericson !

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Tack för att du kommenterar! :) Och yes han är en ovanligt söt unge! ;D

2009-02-25 @ 20:27:12
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0