onsdag!

först och främst vill jag bara säga ett Stort Tack till Monika som fixat min dröm praktikplats, hundspann/kennel, så jädrans glad :D fast det är ju ett helt år kvar men skit samma nu är det iaf besämt, HAPPYFACE* :D ska även få följa med på tävlingar och vara en "hanger" (eller vare heta?) spännande som tusan :D lääängtar! känn er avundsjuk! :)

vaknade 1OO gånger inatt av att jag hade ont i halsen och snorig :/ jobbigt, börjar nog bli riktigt sjuk nu och det orkar jag inte bli. har engelska nu efter det blir det matte, jippi! -.- sen lunch och sen blir det idrott som jag tänker skita i och sen djur och fixa terrariumet till grodorna, hoppas att vi kommer långt idag :) sen blir det köpingen och sen bio med mammi :)
på lördag är det alla hjärtans dag, den ska firas med daniel hoppas jag :) men de blir nog så, sen kanske de blir bowla med jonna och mathias om vi får någon skjuss till ljusdal då :p ska bli mys att vara med daniel:) <3


inte jag som knäppt bilden, den är från google (a)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0