sportlov!

yes, nu har jag bara ett prov och sen är det lov! har nyss gjort klart ekosystemet så nu är det klart :D skönt! sen ska jag försöka göra klart samhällskunskapen på lovet även fast jag inte kommer göra det men ändå. efter provet ska jag vänta tills klockan blir 10.30 sen ska jag gå till matsalen och äta maräng swisch? ^^ ska bli sjukt gott! sen blire bussen hemöver och daniel behövde inte åka till ljusdal idag så då får jag åka bussen hem själv ändå :( tråk! men jaja :) ikväll ska jag äta o sen ska jag nog bara slappa och kanske träffa älskling ett tag om jag har tur :) PUSS!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0