tisdag!

dagen har vart sådär, började med vinter ekologi, sög! bara skriva, skriva, skriva.. sen blev det prov i marsvin, guldhamster, dvärghamster & kanin. det gick bra som bara dne tror jag iaf! :)sen blev det skriva, skriva skriva igen! -.- sen lunch! efter lunchen vare att redovisa en författare som jag och jonna inte ens hade nästan påbörjat, suck! och sen fick man bara lyssna på redovisningar och komentarer tills 3, ganska sugig dag! efter skolan gick jag hem och gjorde mat + idrottsläxan, stååålt! skulle egentligen på bio ikväll men det var för kallt och sen är jag grymt trött så orkar inte, tare imorron ist! ^^ älskligen kom nyss in en sväng och hälsade på, lyyycklig! :) fast han var här i kanske 5 min bara :( sen åkte han igen..

skoterträffen kommer närmare och närmare och jag blev nyss så grymt irriterad. blääh! alla ska på puben men jag är  jävla månader för liten :@ iiiih, damp! fast jag tror iaf att jag ska dricka med signe och det vore ju grymt roligt eftersom det typ inte har hänt iår :o vore fett najs! ^^ så det håller vi verkligen tummarna för! :) älskling ska med in på sug "puben" så de var ju lite tråk, men aja :) <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0