tisdag.

nu känns allt så tungt, känns som att jag har en 100 kg ryggsäck på ryggen och den blir bara tyngre och tyngre för varje dag som går. jag kämpar och gör allt för att skratta och le, men ibland går det bara inte :/ förlåt till vissa som kanske får för det. men jag försöker verkligen allt för att le och vara glad, men det är inte så lätt. är inne i en jobbig period nu har tusen saker att göra som aldrig blir gjorda, har ett projektarbete att komma på, ligger redan 3 veckor efter alla andra och det känns tungt som fan! är trött varje dag, för jag kan inte sova på nätterna, stressen kommer ikapp mig men ska försöka hindra den från att springa ifrån mig. nej, nu måste jag verkligen ta och skärpa mig i skolan och allt annat! snälla låt allt bara bli bra.. :/

* började min vecka i djurhuset idag, det var roligt fick städa burarna åt marsvinen & råttorna och sen hann jag inte med så mycket mer eftersom jag och jonna även började att inreda vårt grod terrarium :) hann inte långt men har iaf börjat med vårt vattenfall och satt dit plexerglas skivan (?) till deras damm och sånt, kommer blir skit snyggt förhoppningsvis :) mamma ska sova här inatt igen, hoppas att hon åker hem imorron (a) xD men jag vill vara själv nu :/ men nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver senare. byebye!


suck på mig.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0