torsdag!

skolan idag har varit bra, jag har hunnit med en massa saker så jag är nöjdi :) lektioner idag; engelska, samhälle, matte + , projektarbete. det jag har hunnit med idag är  -vinter ekologin, börjat på båda samhälls grejerna, försäljning och service instuderingsfrågorna som tog 3,5 timme. så jag är nöjd med dagen och är glad över mig själv att jag äntligen fått tillbaka orken med skolan & allt jag ligger efter i. så jag tror att jag bara ligger efter med filmanalysen & ekosystemet nu, men har säkert mer. okej jag har 3 omprov oxå men matten kommer jag klara lätt :) känns faktiskt rätt så bra nu. för övrigt med skolan så känns det lite hit o dit med alla, men jag o katarina har iaf haft en hel del kul idag och jag har faktiskt vart på super humör idag så jag och ingen annan borde klaga ^^

imorgon blire att fara hemöver till loos, ska bara ta de lugnt på kvällen, kanske vara med signe & jocke en sväng, beror på om jag orkar och sånt. måste tvätta som bara fan i helgen, har huuuur mkt tvätt som helst :o sen på lördag blir det nog ljusdal med älsklingen om vi får ngn skjuss annars blir det bara mys hemma antar jag :) längtar som bara den tills jag får ligga i din famn igen Daniel, finns ingen som kan ta hand om mig som du gör :) <3


(c) Jennie Ericson!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0