tven.

sitter nu framför tven och nöter, har nyss tittat på top modell och jag har kommit på att jag blir skit irriterad på dom på tven som beter sig som idioter? egentligen borde man väl inte bli irriterad på några på tven men de blir jag. hihi!
*har lagt in lite bilder från min andra älskling, alltså systemkameran på datorn, så jag tänkte lägga in lite bilder men eftersom min dator är damp så sket det sig, får bli någon annan dag. ikväll ska jag o mamma på bio, Australia! hoppas att den är bra och att jag inte somnar (a) hihi.

'saknar min bejbi, har inte fått mysa med han sen i helgen och kommer troligtvis få vänta tills på lördag :( men det blir ju mest mys då så vi får ta igen då :) jag älskar dej! :) <3


mina nya stövletter med klack. :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0