vänner ?

nu ska jag klaga, klaga, klaga & klaga tills jag inte orkar klaga mer  läs inte om ni inte orkar..
det känns som att jag är alldeles själv i hela världen och att det inte finns en enda som finns för mig. jag vet att det gör det men ändå inte. har jag ens några vänner, jag vet att jag har några men egentligen vet jag inte vilka som är mina vänner för ingen verkar vilja vara med mig ibland. jag känner mig så jävla ensam ibland, ensam i hela världen..  jag känner mig inte välkommer någonstans, det känns soma att ingen någonsin vill ha med mig på allt roligt som alla gör.. vad är det för fel jag gör, det känns som att alla typ hatar mig, eller iaf ogillar mig, vad är det jag gör som alla ogillar?
nu ska jag säga massa fula ord för att få ur mig all ilska & ledsamhet. :(  tänker inte skriva ner det för de orkar jag inte.
PUSS BAJS!  :''''( 


Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

jag finns:) alltid! <3

2009-02-14 @ 15:27:23
Postat av: jennie

okej så bra! <3

2009-02-16 @ 22:04:35
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: jonna

du är alltid välkomen hos mig :) och utan dig kan jag inte göra massa roliga och busiga saker :) <3

2009-02-18 @ 09:35:54

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0