helgen!

helgen har vart hel najs :) fredag vare röjfäst hos a.h och där var jag, jonna, danne, mathias, stefan, staffan, pelle, jonas, emil, simon & andreas då :) trevligt vare! drack finfin dricka också, najsnajs! bilder kommer när som helst när jag kommit hem och lagt in alla heta bilder på min laptop. jag och danne kom hem vid 1 ungefär och vaknade vid 10 och sen blev det som vanligt grillen :) åt en korv med bröd och en toast som det rann (jag lovar det rann verkligen) fett av.. men den gick att äta :) sen gick jag o jonna hem till mej o danne o mathias åkte hem. vi slöade bara hela dagen, kika på film o åt godis :D men senare fick vi damp och gjorde uppkammar och målade oss som punkare, det var roligt och sen ringde tobvbe och fråga om vi ville med till sandsjö så ohyes vi åkte dit med våra kammar x) snacka om blickar vi fick ^^ x) men kul vare ^^

om några timmar är det bussen till ljusdal som gäller, fisen åker med så idag får jag iaf lite sällskap :) i veckan händer ... ingenting tror jag, prov fredag så måste väl plugga lite antar jag -.-' men annars äre nog lugnt :) hare bääst!



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0