veckan.

har inte skrive på ett tag nu, så får ta och skriva lite om veckan.
måndags kom daniel & mathias till mig o jonna, då blev de lite öl drickandes för deras del, men jag och jonna var nykter och stolt! dom blev kvar till igår, onsdag. massa mys med daniel, vilket är sjukt underbart! <3
igår städade jag helt lägenheten, behövdes kan jag lova. Fläckar på golven överallt o dammet bara flög :/ men nu äre så rent som de kan bli. efter de ringde jag bb och pratade ett tag sen blev det sova för min del! :)

idag åker jag hem, ledig imorgon eftersom min mamma äntligen ska ta examen efter 3 års pluggande till sjuksköterska, grattis mamma! :) så då bäre av till kyrkan i gävle :) på lördag kommer en liten del av släkten och äter och bara hare trevligt. :) roligt att träffa släkten men hoppas även på att få träffa daniel :)

är så lycklig att jag har dig daniel, du är bättre än alla drömmar.
du har allt som jag någonsin drömt om att någon ska ha!
helt sjukt, både insidan och utsidan, undertbart!! :)
jag älskar dig Daniel Cedenman! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0