Akvarium

hejhopp!

satte i alla fall igång mitt älskade fynd här om dagen, mitt akvarium :)
var till bollnäs och köpte : en pump (400 kr ;o) 6 guppys, en slöjnått(?) en radig snäcka och algtabletter + mer. har även införskaffat sand. så på kvällen när jag kom hem, satte jag och daniel igång att fylla på med vatten och nu har de stått igång i två dagar och ska stå i ngr till, tills jag kan släppa ner alla firrarna :) även införskaffat en ny "musbur" som egentligen är en fågelbur men de blev perfekt (Y)

var även ute och övningskörde med pappa nyss, massa skogsvägar ofc! fick även se 2 älgar och en tjäääder. najs!
haha även att jag skulle trycka in kopplingen, men råka ta fel så jag TVÄRbromsa ist så jag o pappa höll på att så huvudet i instrumentbrädan ... hm, inte bra där jennie.

känner redan att jag börjar bli depp .. inte alls kul med tanke på att de är en hel vecka kvar tills det händer nå kul i mitt liv igen. på fredag kommer iaf stockholmarna och de blir ju iaf skoj! Saknar även Daniel sjukt mkt, den enda som jag verkligen känner bryr sig om mig så mkt som de går och jag har aldrig känt mej så älskad av någon förr som jag känner mig nu, och då känns de tugnt när den personen drar ifrån en en vecka & sen är ju de bara början .. :(

hoppas veckan kommer att gå fort, annars vet ju jag någon som kommer halvdö..


bye!

Här kommer lite bilder från när jag haft tråkigt ^^ ENJOY !


lekbilder / Jennie Ericson


lekbilder / Jennie Ericson


elov & edda leker / Jennie Ericson


min äppelsnäcka Daniel :) / Jennie Ericson


lekbilder, flugor på seren / Jennie Ericson


denna vackra bild på Älskling från midsommar får avsluta :D i love you <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0