buuus & längtan!

jobb, jobb, jobb hela veckan lång förutom söndag, är redan sjukt less på att jobba! men jaja, bra med massa pengar i fickan också så ska väl inte klaga antar jag.

men iaf så fick jag världens sötaste sms av min älsk idag, så nu är jag depp men ändå fett pepp ^^ blev lite positivare till livet nu även fast de suger (:

var även och solade lite iaf, vafan jag jobbar i ett mörkt köldhål med 4 grader hela dagarna, klart man vill få lite ljus. och inte se ut som en blekfis när älsk kommer hem och ska skryta :)

men iaf, räknar ner nu, 3 dagar tills min fisprupp emelie kommer :) och 4 dagar till älsk kommer hem nu! :)

börjar även fundera på vad jag ska hitta på på lördag.. ? dans i loos ? cruising i hudik? eller ... hm. ska iaf få träffa älskling och va jag o emelie hittar på är ett stort ? :)

men bye nu ska jag äta nå :D

Mina kommentarer ♥
Postat av: sandra jonsson

cruising i hudik såklart fialotta :D <3

2009-07-14 @ 22:25:08
Postat av: jennie

ja vi får väl an se :D lutar åt dans eftersom jag inte får tag på ngn skjuss :( men vi måste väl ses snart nått tag :D <3

2009-07-16 @ 22:33:39
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Heej. Ja visst var jag duktig, men har börjat igen :P Men det är bra att du försöker :) Jag mår bara bra, hoppas du oxå gör det :) <3

2009-07-22 @ 09:12:22
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: Emelie

fisprupp kan du va själv xD <3

2009-08-12 @ 10:18:25
URL: http://beautifulminds.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0