Dans

okej, impulsivt bestämde jag mig nyss för att jag ska följa med jonna på dans i hamra :) eftersom hon verkligen ville ha med mig så ja? varför inte.. har både skjuss och sovplats/skjuss hem, så känns lite taskigt mot sofie kanske eftersom jag inte kunde komma till henne :( men jag har ju både skjuss till hamra & hem idag eller imorron så då känns de lite värdelöst att sitta hemma :/ förlåt gumman, hoppas inte du blev ledsen! .. <3

så om en timme eller tre kanske kommer kullebyttabajs och tobbe och hämtar mej och sen blire däääns i hamra & träffa alla mina älskade flickor, för emms och emmelie är ju där :D kanske angelica med, har för mig de, så de blir flera flugor i en smäll och jag är glader :D :)

miss you baby, längtar tills du kommer hem .. om en vecka. <3



bild. (c) Jennie Ericson

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0