fredag!

helluuu..

jobbat idag igen, fick sluta en timme tidigare idag, hann otroligt mkt på den timmen och de var sjukt skönt att få sluta en timme tidigare fast de bara var en timme :) efter jobbet har jag städa rummet lite & laga lite mat och pula på :)

ska snart färga håret igen, denna gång blir det rött, hoppas de blir bra annars klipper jag fan av allt hår eftersom de blivit misslyckat ett stort antal gånger nu på senaste tiden :)

även att min Daniel åker hemmåt ikväll *HAPPYFACE* men kommer ju inte hem fören imorronbitti eftersom de tar ett tag att åka från Boden (y) men Puss på att han kommer till mig imorron och är här tills på söndag :)

skriver säkert mer sen, byebye! :)

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

HAHAHA vi får ta det på msn, för den personen jag skrev om följer numera min blogg xD

<3

2009-08-05 @ 02:31:23
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0