pokerface !

tisdag!

började att jobba 10 även idag som jag ska göra hela veckan. det är sjukt jobbigt att behöva hålla minen på topp hela dagarna mellan 10-17.. vad än "kunderna" säger till mig, hur mkt dom än klagar och är sur måste jag hela tiden vara glad. det är så jävla mycket jobbigare än man kan tro. sen blir det som en smäll när man kommer hem, allt vänder och jag blir deppig, arg, less & får psyk på minsta lilla, alltså min familj måste tro att jag har ADHD ^^
men det jag menar är att det är så jäkla jobbigt att "pokerfacea" dagarna in och ut..
när man kommer hem släpper man pokerface och allt faller..

annars ska jag inte göra ett skit ikväll, blir bara hemma & det enda som är inplanerat är duschen! (y)

och ni får gärna kommentera så jag vet att någon läser allt intressant som jag nu skriver ;)

hörs! / jennie


Mina kommentarer ♥
Postat av: sandra jonsson

hihi ja jag läser ;) och längta som fan tills helgen innan skolan :D <3

2009-07-29 @ 12:54:52
Postat av: Lina

Tihi jag läser!! Och vet precis hur de känns å måsta va fejkglad hela tiden. Har ju jobbat i affär å de är ju samma sak, hela tiden vara trevlig och glad hur stressigt och jobbigt det än är. och hur otrevliga folk än är emot en.

2009-07-29 @ 13:10:04
URL: http://my
Postat av: Anonym

sv till Lina: haha okej va bra ;) ja de är skit drygt och absolut när de kommer äldre och bara klagar på en när man inte ens har med sakerna att göra som dom klagar på -.- drygt! :)



sv till Sändra: haha okej :D jaa jag med, som satan ;o sjukt kul ska vi ha :D <3

2009-07-29 @ 18:53:56

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0