take me away !

hello bloggisch, länge sen nu men har haft fullt upp.

här kommer en liten sammanfattning..

förra helgen var emelie, anki och lasse här :) fick lite presenter, åt lite, åkte fyrhjuling och mös massa typ :) på lördagen blev det fågelsjö och hantverkardagen, jippi de var massa skoj och jag var där och sålde saker för gruvan då. fick gratis fika, kolbulle och guidning fast den sket jag i höhö. efter de åkte vi hem och sen blev de duschen och fixning inför kvällen för då skulle vi på dans och sen skulle även min efterlängtade älskling komma hem :) kvällen gick och jag blev skit full och glad :D toppenkväll & dagen efter var jag ledig, vilket var jävligt bra för jag hade knappast orkat gå en meter ner i gruvan.

veckan har tillbringats med Daniel :) och sen har jag även jobbat så han har vart upp med mig och linus och sen har vi myst på kvällarna :) var även till järvsö en kväll och köpte ett barbord + två stolar till lägenheten :)

i fredags åkte jag och daniel till ljusdal med mamma :) det blev film och mys hela kvällen, lördagen åkte vi till hudik och handlade lite och lämna in hans telefon, mys! :) efter de blev de ljusdal igen och marknad, köpte skinnjacka & strumpor ofc! :) efter de blev det kinamat med mamma & älskling :) jag tyckte om de så blev skit glad :D sen blev de myspys och fruktsallad, bad & mer mys på kvällen :) fast efter ett tag så ringde jimmy och ville ha skjuss till korskrogen en sväng så jag o daniel ställde upp och skjussa han, anté och jens :) trevlig kväll.

just nu är Älskling påväg upp till Boden och där ska han börja lumpen och inte komma hem på två veckor ... inte så kul, gör redan sjukt ont och vet inte hur jobbigt det kommer bli, men de är redan sjukt jobbigt.. men jag överlever nog.

Puss på alla :)


tack för en underbar helg älskling, mysigare än det vi haft i helgen har jag inte haft i närheten av förut, du är som en dröm. försöker nypa mig i armen men vaknar inte upp, så börjar inse att min dröm är verklighet :')
jag älskar dig som jag aldrig älskat någon annan i hela mitt liv!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0