depp

23/6 - 09 och 4 dagar kvar !

jobbat idag igen, börjar redan tröttna .. tur att man har linus iaf som sällskap så man inte behöver sitta där själv .. men men. när jag kom hem så duschade jag och började längta tills kväll eftersom min daniel kanske skulle komma. tyvärr så jaa.. blev de inte så, så ja jag längtade helt i onödan :'/ så nu sitter jag här.. själv .. och kommer väl få göra de hela kvällen igen, plus hela veckan som är kvar..
alltså jag hatar sommarlovet och äckelhålan loos..
jag har ingenting här ... inga vänner som jag kan vara med, ingen att prata med, ingen familj som är hemma.. Inget ..

längtar tills jag flyttar här ifrån och flyttar dit jag har ngn att umgås med, vara med och prata med.
jag hatar att vara ensam.. hatar fan de.. men ja de är väl bara att börja vänja sig .. tråkigt men sant.

längtar iaf tills helgen, hoppas att den blir lyckad iaf!

puss


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0