födelsedag & jobb

jajjemän nu är man 18 år fyllda ;) hade en supertrevlig kväll/dag med underbart folk. allt var perfekt och saknade faktiskt inget dendär dagen, sjukt kul & tack för alla fina presenter :)
på kvällen blev de stadt och dom sjöng en låt för mej :D typ "oh lalala jag vill ha dig" ;) haha de var kul :D även att alla utom lilla sofie kom in på krogen :( ^^ :) super kul kväll iaf, tack alla :)

igår morgon var de baakis som satan som gällde, men gick över efter ett tag, Älskling följde med hem till Loos så de blev mys, badning, filmtittning och ja sånt där som gällde hela kvällen :)

idag började allvaret igen, jobb. jobbar fulltid denna vecka, dvs 10-17 .. :) får ju pengar iaf, men hade vart härligare att ligga på en strand nu kan jag lova ;) iaf åkte daniel hem idag :( men ska ju till ramsjö & älskling på fredag vilket jag längtar SJUKT mkt till, då blir de fylla, bada tunna, fylla, skratt, fylla & träffa underbart folk.

Puss på de och där med var mina sista ord skrivna ;) BYE sålänge ;)

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

tack själv för att vi fick komma :D

2009-07-01 @ 23:09:22
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0