midsommarhelgen!

midsommarhelgen har vart helt underbar! här kommer lote kort om alla dagar :)

torsdag: jobbjobb, slutade 17.00 kom hem och där väntade älskling på mig :') min grymt efterlängtade Daniel! :) de vart en myskväll med honom ! :)
fredag: midsommarafton, tillbringades med Daniel & en ledig dag från jobbet! :) vi grillade hemma hos mej med familjen & daniel var grillmästare och allt smakade goddiie :) blev även lite smådrickande på kvällen, men mest mys såklart :) jag och daniel kikade på film och myste mest :)
lördag: gick upp klockan 9 eftersom de var jobb som gällde, 10-17.. kan lova att jag hellre hade föredragit att ligga kvar i sängen med daniel än att sticka upp till kylan och jobba :) men som tur är hade jag iaf Linus som sällskap eftersom han började och sen kom även älskliiiing upp och gjorde mej sällskap :) på kvällen åkte vi lite bil runt hela loos och jag "guidade" runt oss i loos ^^ haha. sen blev de mys hemma :)
söndag: jobb igen .. -.- hade även idag hellre vart ledig, men behöver man pengar så gör man ;) daniel kom upp och var sällskap :)) efter de åkte vi hem, åt lite, fikade sen duscha vi och myste innan han skulle bege sig av hemåt Ramsjö :( och sen åkte han :( saknar honom redan som bara fan, han ringde för ett tag sen och ja.. jag är så jävla lycklig med dig! <3

bäst helg, nästa helg är de födelseeeedag för mej & helgen efter de blir de en helg i ramsjö med daniel & kabarecupen (?) :) ska även mysas massor med skojiga saker då, längtar! <3

Byebye :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0