praktik & tröttis!

hej bloggen!
helgen har vart helt underbart mys,
lördag: jobbade i djuhuset & efter de åkte jag, Daniel<3 & Jens till "underbara" Ramsjö :D hem till deras mamma och familj :) fick träffa mamma, lillasyster, lillebror och henrik :) trevligt som den, åt lite & bara mös och skrattade som ett as gjorde jag, blev även lite käri deras lillasyster Lina som var helt underbar ^^ på kvällen blev de dricka öl ofc! var med trevligt folk = daniel, jimmy, elin, tobbe, mm :) rooolit. och sen när vi kom hem till mig kom daniel sötboll på att han skulle göra rabarberkräm, så jaa.. de gjorde han ^^ duktig min kärlek :)

och igår blev de jobba igen, sen bara ta de lugnt & ut på lite eftersom min alkis till pojkvän skulle dricka lite öl med ngr kompisar ;) nej han är inte alkis men typ ^^ HAHA :)

studenveckan nurå, praktik i  3,5 dagar till, sen äre supaaaa som fan i två dagar, ska bli sjukt full & spy som en gris :D hoppas veckan går fort, ska även vara ledig på fredag och sluta tidigare idag eftersom jag ska hämta min nya skor, som är lila :)

nope, nu ska jag dricka kaffe sen kuta ut för maggan kommer om ett tag :)

BYEBYE älskade läsare ^^

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Men vad roligt för dig! :) Vad skönt att det känns bra! :) Bra att du är lycklig! <3

2009-06-09 @ 11:16:31
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0