Rabarberkräm och tråkigt.

alltså vilken helt sjukt seg och tråkig kväll :(
hade tom så jäkla tråkigt att jag drog hem till farfar, fika, hämta rabarber och åkte hem och gjorde rabarberkräm, imorgon blire paj tror jag. eftersom imorgon kommer jag troligtvis ha dubbelt så tråkigt med tanke på att jag och pappa kommer vara ensam hemma imorron, (y) ..
ingen mamma och peter är ju inget att nämna tyvärr.

får väl se vaffan jag hittar på hela jäkla kvällen -.- hm.. får väl städa rumme eller nått sånt skoj..

saknar min daniel. önskar han kunde komma och göra mej sällskap men går ju tyvärr inte :( <3
eller ja någon annan, vem som helst fan, är sjukt uttråkad och har fan inte vänner xD HAHA

nej men usch va jag har tråkigt :D längtar till helgen+ nästa helg OFC :D nej nu ska jag fan dra mig in i duschen eftersom jag sitter här och stinker svett som en apa :)

byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Usch, vad hemskt ändå att nått sånt händer... :/ Det var väl tur att du inte kände henne i alla fall :) Ha det bra gumms! <3<3

2009-06-23 @ 18:45:19
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0