bollnäs

igår kväll blev de bollnäs med mathias, daniel & andreas. vi skulle åka och överraska jonna lite :D så medans mathias åkte till mohed och hämta jonna drog jag, ah och daniel in på en pub i bollnäs och drack öl ;D sen kom dom in och jonna blev jätte överraskad :D hihi! kulkul! efter de blev de max och lite hamburgare och trevligt :D och sen åkte vi hem igen, jag o andreas drog in på statoil och köpte en skiva åt mathias haha de fick bli absolut disco ;D haha den SÖG! så de sluta med att jag, jonna & andreas satt och sov i baksätet på vägen hem :) trevlig kväll som alltid med grabbarna + jonna :D
puss

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0