det

är så trött på allt tjat på allt man ska göra o inte ska göra.
och även fast man gör alla saker som man blivit tillsagd att göra,
så får man inte ens ett tack? då är det ju roligt att göra nått med..
ingen uppskattar nått och alla bara klagar på mig idag..
om jag är så sur, negativ, mm så varför pratar ni då med mig? :(
fan ibland har jag bara lust att köra ihjäl mig för att slippa allt tjat :'(

*en kille som får dig att gråta är inte värd dig!
för en kille som är värd dig skulle aldrig få dig att gråta..


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

vad har hänt bejbi? :/ <3

2009-03-02 @ 21:19:58
Postat av: anna

förjävla bra text där i slutet <3!

2009-03-02 @ 21:40:01
URL: http://jadu.blogg.se/
Postat av: jennie

i know, sånt man ska leva efter! <3 /// njae inte mkt bara så trött på att tjat & joll :/ <3

2009-03-03 @ 15:09:22

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0