fredag & helg!

yes nu är det helg igen och veckorna på slutet av tvåan närmar sig med storm steg :D den här veckan har vart rätt så.. värdelös. har inte hänt så mkt nytt och kul.. fick iaf reda ¨på idag att jag är så bra att jag får G i försäljning och service utan att göra de sista omprovet :D SKÖNT. det betyder att jag bara har 2 prov nästa vecka :)
i helgen ska jag nog plugga lite, ligger ju efter i litegrann och tiden liksom.. rinner iväg och jag hinner inte med nått "/ så nu ska jag sätta mig ner o plugga iaf ikväll hade jag tänkt :) så de hoppas jag kan jag kan fullfölja ;)

om ca en vecka blir det Eskilstuna & Parken Zoo igen, denhär gången handlar det oooooom Reptiler :D mycket mer än så vet jag inte förutom att jag ska bo i samma stuga med samma peroner som förra gången och ÄGD :D najs!
puss


:D <3 (ignorera att jag ser ut som ett skabb)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0