fredag!

hallo! :)
igår blev de inget skrivande för det var en ute/sova/mys dag typ xp åkte hem till daniel i onsdags kväll, skulle sova där eftersom vi skulle upp och fiska i hamra dagen efter (alltså igår) sov inte en blund nästan på hela natten så jag var såå trött på dagen och vi skulle upp klockan o6.15 :) fick åka daniels snyggskoter ner till sjön och sen anglade vi med staffan, simon, mathias & jonna. det var roligt men blåste lite kallt och vi fick inte napp så då började de plocka in donen, men då flaxade tias till och fick en gädda på ca, 3,5-4 kg :D najs! sen åkte jag & daniel hem till loos där vi la oss och vila ett tag :)

vaknade klockan o7.oo imorse, ja jag har lov (a) men då tänkte jag vara lite snäll och följa med daniel till ljusdal så slapp han åka själv, så vi tog bussen som gick 8.20 typ :) hämtade och lämnade lite saker i lägenheten sen bare av till salladsbaren :D åt lite sallad och grejjer och sen bare av till coop och handla munkar (a) gott! och nu sitter jag här själv för daniel åkte hem och lämnade mig här :( hihi! PUSS så länge :D


från vandringen i 9an, jag ser så ball ut så måsta lägga upp den :D
(jag är längst till vänster till er som inte vet hur jag ser ut :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0