funderingar!

sitter och funderar på om man kanska ska försöka förflytta sig till ljusdal imorgon på något sätt eftersom loos suger apbase och jag har inte ett * att göra hemma. och ingen verkar vara intresserad av att joina mig heller så då kan jag lika gärna dra mig till ljusdal och sitta själv där..
börjar även bli grymt sugen på att dricka, vilket jag inte vart på jätte länge :o så borde ta o dricka nu!! fast de vore till en stor fördel om man då hade något att häva i sig och några pengar .. suck.
fan, jag trodde iaf att jag skulle få hitta på en massa saker med daniel i helgen, men han är med staffan, otur för mig.. och nu ska jag deppa hela kvällen ist, jippi......
ge mig pengar, mitt studiebidrag räcker till.... ingenting! suck.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0