grillfest! :D

var hos andreas på grillfest igår, den var helt klart jätte lyckad, roligaste på väldigt länge! vi som var där var jag, daniel, jonna, mathias, staffan, simon, stefan, tobbe, robin & jonas, trevligt som bara den! började med att dom börja grilla när jag och jonna kom dit, de blev kotletter på engångsgrill med potatissallad, skit gott!! tack till andreas och simon :) sen börjades de drickas en massor och det var helt enkelt skit trevligt :D fullt ös hela kvällen och då menar jag verkligen hela kvällen! kort kommer in här & på bilddagboken sen när jag hittar kablen till kameran. vi kom dit vid halv 7 kanske och jag och danne gick hem halv 2 och var hes som bara den efter allt sjungande ^^ men de var lätt värt :D

puss på gårdagen + alla dom var där :)  (mest puss på min daniel :) <3)


gammal bild!! men ville lägga in nått så de inte blir så tråkigt :)

Mina kommentarer ♥
Postat av: BJERNHAGEN

> rösta på mig som veckans blogg hos febb! :)



http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html?tmp=c38db2fdce934d5ed526e014a4e03df9683b6fa4

2009-03-29 @ 15:41:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0