hem hem hem!

jag vill hem, hem hem hem hem hem :'( länge sen jag hade sånhär hemlängtan. vill hem till mamma, pappa & lillebror & min mus! är så less på de mesta nu och de känns som att man inte är värdefull för någon. sitter och gråter inför vänner och de gör jag fan inte ofta, vill bara hem, gömma mig och glömmas bort.. jag är ingen speciell och de vet jag, och vet inte ens vad jag ska skriva vill bara lägga mig ner i koma nu och sedan dö. döden är en dålig utväg men tror seriöst att det skulle vara mycket skönare om jag bara kunde försvinna från denna jord...

jag vill hem!!!!!! :''''''''(

Mina kommentarer ♥
Postat av: jonna

du är speciell!! för mig är du det :)

vem skulle ja annars ligga och prata med hela nätterna om djurs fortplantering ^^ du är speciell och dom som inte inser detta är blinda! detta vet du redan men komenterar ändå så andra kan se de och förstå hur bra du är :) <3

2009-03-31 @ 22:57:50
Postat av: Emmelie

Jag och Emma kommer i helgen! DÅ BLIR DET FEEKKE!!

Vi kommer till Los, hörde av Jonas att de skulle vara fest där. Så vi måste ha skjuts. Men eftersom Daniel har körkort nu, och han troligtvis ska dit också då(?) så åker vi med han, kanske, om det finns plats och han vill xD hahaha!

2009-04-01 @ 19:14:20
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0