in Eskilstuna !!

yes nu sitter man i min, cicci & jonnas lilla lyx-stuga och dricker multivitamin i vinglas ^^ har vart inne och shoppat lite .. hm skulle inte köpa NÅTT men slutade med 3 par trosor, en jääätte söt klänning & en fountaion (stavas?) och lite annat ^^ men aja nu är jag iaf nöjd :) imorgon blir de parken zoo och på kvällen strömsholms djursjukhus, känd över hela europa för att skryta lite ;) kvällen kommer nog spenderas framför tvän! men nu orkar jag inte skrivea mer, skriver senare kanske :)
puss

GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE DANIEL SOM KLARADE KÖRKORTET :) <3
gratta honom nu ! :)


foto : jennie ericson

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Yes då fyller jag före dig! (5 juni) då firar vi mig först! ;D



Ja värsta grattis på Danielstor. Jag ska bila med honom! x)

2009-03-30 @ 20:52:31
Postat av: Emmelie

2009-03-30 @ 20:53:37
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Yes då fyller jag före dig! (5 juni)

Då firar vi mig före! ;D

Jag funderar på att åka till hamra i helgen. Händer det något då eller?



Och värsta grattis på Danielstor! jag ska bila med honom! x)

2009-03-30 @ 20:55:23
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0