kvällen?

nu sitter man hemma i loos, suck! trodde att jag skulle vara med daniel idag/ikväll men börjar nästan se ut som att jag får sitta själv, ännu en fredag själv.. tror inte att jag vart med någon en fredag på 2 månader, börjar blir trött på att sitta själv varje fredag kväll så helgerna framöver ljusdal kanske? någon som vill joina? förutom jonna som redan ställt upp sig på listan!
lillebror har nyss börjat med maten, jag tvinga han så jag inte skulle behöva göra allt själv (a) idag blir det ost/kassler sallad till middag :) skulle vara gott med värsta blåbärspajen till efterrätt faktiskt (a) hihi men njae orkar inte göra höhö!
puss

*du är som ett skämt, alla skämtar om sånna som dig varje dag! . :*


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0