livet?!

det enda mitt liv består av är ett stort frågetecken.
det finns inte en enda i mitt liv som är den jag tror dom är.
skulle göra vad som helst för att få flytta här ifrån nu.
skaffa en egen lägehet där jag inte känner en enda person.
börja på en ny skola, skaffa nya vänner och nytt liv.
vissa vänner kanske jag skulle ha kvar, men de är inte många.

hej just nu skulle jag bara kunna lägga mig ner och dö  puss*

*man vet egentligen inte hur mkt man tycker om någon fören man har förlorat den, ta vara på den du har innan du förlorar den, fast ja för vissa kanske de inte skulle spela någon roll?


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0