lördag & helg!

igår var jag med daniel, tobbe, mathias & party simon :D först var vi hemma hos Tobbe för dom skruva på mathias bil :) älsk och simon var lite smådragen haha. när dom hade skruvat klart så åkte vi ut och åkte bil runt loos och garva en hel del ;D skoj skoj! pojkarna är beeeest :D men sen skulle dom åka hem så då skjussa mathias hem mig och sen blev de sängen och sova. :) vaknade idag, är nästan lite mer sjuk än igår :( tråkigt. men jag tror att älskling kommer sen så de blir mega braa :) mina älsklings vänner är bäst! :D
puss på er!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0