måndag

nu har jag inte skrivit på ett tag, ledsen för de ^^ i lördags vare ljusdal som gällde, så på eftermiddagen kom staffan, simon & daniel och hämta mej också bare av till ljusdal. kom hem till mig och började göra mig i ordning för kvällen. hade ingen anning om vad som skulle hända eftersom alla som var över 18 skulle på stadt. så vi började lite smått hos mej tillsammans med, daniel, mathias, jonna, stefan, tomas, simon, staffan sen bare av till jonas, festade på där sen drog man sig hemmåt och tänkte lämna saker och sen följde jag o jonna med två tjejer som vi träffat hos jonas men den festen vi skulle på var lite tråkig så då tvinga jag jonna att vi skulle försöka komma in på stadt Ändå fast Alla sa att vi inte skulle komma in, men jag skulle in och in kom jag :D hihi! så kvällen/natten tillbringades på stadt med älskling och vännerna :D det var skit kul och nu har man även hörd dream evil live ;) fast jag lyssna inte på dom så mkt för de var så jäkla högt :) kom hem klockan o2.oo typ och då blev de pasta med hjärtat sen sova! tack för kvällen älskling <3

igår var de en bakis-dag, höhö mådde inge bra alls men fick iaf i mig en pizza som jag höll på att spy av (a) hihi. men de vare värt iaf :D sen blev de bara massa myspys framför tven hela dagen :)

idag fick man kliva upp till skolan som börjat igen efter det sköna sportlovet! som egentligen vart rätt så tråkigt, blev roligt på lördagen men annars har de vart rätt så tråkigt ^^ har iaf var med daniel(<3) en hel del på lovet och de är jag jätte glad över :) även att han ska vara hos mej hela veckan pga körskolan så de är ju typ, BÄST! :D 
puss

jag älskar dig min daniel, bara så du vet fast du redan vet de ^^ <33


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0